KBB HASTALIKLARI UZMANI

PROF. DR. HAKAN BİRKENT

Prof. Dr. Hakan Birkent, 1996 yılında Gülhane Askeri Tıp Fakültesi’nden mezun olmuş ve 2002 yılında Gülhane Askeri Tıp Akademisi Kulak Burun Boğaz Anabilim Dalı'nda uzmanlık eğitimini tamamlamıştır. 2007-2008 yılları arasında Amerika Birleşik Devletleri Seattle şehrinde University of Washington Kulak Burun Boğaz Bölümünde ses hastalıkları, yutma problemleri ve havayolu darlıklarının tedavisi ile ilgili çalışmalarda bulunmuştur. 2010 yılında Doçent ünvanını kazanan Dr. Hakan Birkent, emekli olduğu 2017 yılına kadar GATA KBB Anabilim Dalında öğretim üyesi olarak görev yapmıştır.  2019 yılında Nişantaşı Üniversitesi’nde Profesör ünvanını almıştır.

Prof.Dr. Hakan Birkent genel kulak burun boğaz uygulamalarına ek olarak özellikle ses hastalıkları, ses inceltme ve kalınlaştırma, yutma problemleri ve nefes borusu darlıkları ile burun estetiği konularındaki çalışmaları ile tanınmaktadır. Ses inceltme için geliştirdiği kendi ameliyat tekniği (Tensioning Glottoplasty) bulunmaktadır.

Prof.Dr. Hakan Birkent’in uluslararası ve ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış 50’nin üzerinde bilimsel çalışması bulunmaktadır. Yine uluslararası ve ulusal bilimsel toplantılarda sunulan 50’nin üzerinde bildirisi ve çeşitli uluslararası ödülleri mevcuttur. Alanında birçok kitap bölüm yazarlığı, kitap çeviri editörlüğü ve bölüm editörlüğü bulunmaktadır. Alanıyla ilgili uluslararası ve ulusal düzeyde çok sayıda bilimsel toplantı, konferans, panel ve çalıştayda konuşmacı ve eğitmen olarak görev almıştır. International Association of TransVoice Surgeons kurucu üyesidir.

NEDEN BİZİ SEÇMELİSİNİZ?

Biz sizlerin hayatını önemsiyoruz. Bunun için sürekli çalışıyoruz ve kendimizi sürekli yeniliyoruz.
  • Kişiye Özel TedaviUyguladığımız tedavi yöntemleri koymuş olduğumuz tanıya özel kişisel ve sonuç odaklıdır.
  • Konforlu OrtamSon derece konforlu, hijyenik, kendinizi evinizde gibi hissedeceğiniz bir ortamda hastalarımızı ağırlıyoruz.
  • Bakış AçısıNe olursa olsun, ne gerekiyorsa amacımız sizi mutlu etmek. Bunun için farklı açılardan bakabilmek bazen daha doğru sonuçlar için yardımcı olur.
  • Kaliteli HizmetKalite bir bütündür. Bir sonuca götüren yolda yapılması gereken her şeyin olabildiğince doğru yer ve zamanda tam yapılmasıyla olur.
SAYILARLA

PROF. DR. HAKAN BİRKENT

Hastalarımızdan aldığımız güç ve destekle tecrübemizi her geçen gün artırarak hastalarımıza en iyiyi sunmanın gayreti içindeyiz. En son teknolojiyi, yılların verdiği deneyim ve tecrübe ile birleştirerek en doğru iyileştirme tekniklerini sizlerle paylaşmayı temel görev edindik.
21+YILLIK TECRÜBE
25+TEDAVİ ALANI
10000+SONUÇ ODAKLI TEDAVİ
30000+HASTA MUAYENESİ

Zaman Kaybetmeden, Hemen İletişime Geçin.

Kulak Burun Boğaz Hastalıkları ile ilgili tüm konularda bize ulaşabilirsiniz.

MESLEKİ ÜYELİKLER

Türk Kulak Burun Boğaz Baş Boyun Cerrahisi Derneği